Rendelési információk:
Termékeinket a webshopban rendelheti meg vagy e-mailen az info@ascglobal.eu e-mail címen. Amennyiben kérdése lenne a termékekkel kapcsolatban, kérem hívjon minket a 1/445 4200 számon és segítünk mindenben.
A rendeléshez szükséges információk:
- Számlázási adatok:
- Teljes név / cég név
- Számlázási cím
- Cég esetében: bejelentett székhely vagy telephely címe
- Egyéni vállalkozó esetén: bejelentett cím
- Szállítási cím
- Adószám
- Fizetési mód kiválasztása:
- Készpénz: ezt a fizetési módot csak személyes átvétel alkalmával tudja választani
- Bankkártya: a SimplePay felületén keresztül egyszerűen kifizetheti megrendelését
- Előre utalás: ebben az esetben a rendelt termék(ek)ről díjbekérőt (proforma számlát) állít ki a rendszer automatikusan. Miután elutalta a díjbekérőn szereplő bruttó végösszeget és az bankszámlánkon mutatkozik, mi azonnal teljesítjük rendelését.
- Utánvét: ebben az esetben az utánvét összegét továbbszámlázzuk. Az utánvét összege függ a megrendelés értékétől, erről bővebb tájékoztatást a megrendelés alkalmával tudunk adni.
- A számla eredeti, első példányát minden alkalommal a rendelt tételeket tartalmazó csomagban fogja megtalálni. A számla PDF formátumú másolatát a csomagfeladást követően – kérés esetén – e-mailben is elküldjük.
Szállítási információk:
Cégünk, az ASC Global Magyarország Kft. minden megrendelés esetében törekszik a lehető legjobb feltételek szerint kiválasztani a legmegfelelőbb szállítási lehetőséget, hogy Ön elégedetten vehesse át termékünket akár saját otthonában.
Szállítási lehetőségek:
Személyes átvétel: üzletünkben/bemutatótermünkben (2040 Budaörs, Károly király utca 90. II. emelet)
Kiszállítás: GLS futárszolgálat
Szállítási költségek:
A felmerült szállítási költséget átvállaljuk viszonteladóinktól, amennyiben a rendelés összértéke meghaladja a nettó 50.000,00Ft-ot. Minden egyéb esetben továbbszámlázzuk.
Szállítási idő:
Rendelt termékeit 2 munkanap alatt kézhez kapja! Csomagfelvétel és kiszállítás csak munkanapokon, munkaidőben történik, ezért kérjük, olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben tudja a rendelt termékeket átvenni.
Áruvisszavétel:
Kérjük minden esetben ellenőrizze le a csomag sértetlenségét! Amennyiben a csomag sérült, abban az esetben ne vegye át vagy készít(tes)sen fényképes jegyzőkönyvet és a sérülés tényét elismertetve írassa (cégszerűen) alá a szállítást végző cég munkatársával. Ebben az esetben kérjük azonnal értesítsen minket, hogy a szükséges intézkedéseket megtehessük.
Amennyiben csomagja nem a számlán szereplő tétel(eke)t tartalmazza, abban az esetben 1 munkanapon belül fogadjuk el reklamációját.
Amennyiben a cégünk szolgáltatásaként meghirdetett 100% garanciával kíván élni (pl.: kiderül, hogy nem a megrendelt termékre van szüksége), abban az esetben 30 naptári napon belül tudjuk kérését elfogadni.
Bármilyen okból történő áru visszaszállítás esetében a feladó felelőssége a sérülésmentes áru üzletünkbe való visszajuttatása és annak költsége.