Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Riasztóközpont eseményeinek átjelzése

A riasztóközpont átjelzést akkor használjuk, ha a riasztórendszerünk jelzéseit továbbítani szeretnénk magunknak vagy egy távfelügyeleti szolgáltatóhoz, amely a megfelelő protokoll alkalmazásával ellátja a felügyeletet.

Az átjelzés során választhatunk SMS és/vagy hanghívás közül, az utóbbi esetében előre rögzített hangüzenetet is lejátszhatunk. Akár 8 értesítendő telefonszámot is megadhatunk, és választhatunk körhívás funkciót, amikor az értesítést minden megadott telefonszámon fogadni és nyugtázni kell.

Az események érkezhetnek a riasztóközpont kimenetéről vagy a telefonvonali (line) csatlakozásról Contact-ID formátumban:

  • Kimenetről kapott esemény esetén az átjelző modul bemeneteit összekötjük a riasztóközponttal. Ebben az esetben a kimenetek és a bemenetek száma határozza meg hány különböző eseményt tudunk kezelni.
  • Telefonvonali átjelzés esetén a Contact ID formátumot a ProLine 4G modul SMS-re fordítja át, így akár 250 eseményt és 250 zónát párosíthatunk össze, küldhetjük el maximum 8 telefonszámra.

Az átjelző modulok kimenettel is rendelkeznek, így a riasztóközpont kulcsoskapcsoló bemenetével összekötve élesíthetjük vagy hatástalaníthatjuk a rendszert.

Ha távfelügyeleti állomásra is szeretne jelzést küldeni, egy adott modullal mindkét feladatot megoldhatja. A kérdés csupán az átjelzési csatorna típusa lesz: GSM, GPRS, 4G vagy IP.

Nagyobb biztonságot érhetünk el, ha olyan modult választunk, amely több átjelzési csatornát is biztosít, így ha a fő kommunikációs csatorna nem elérhető, a tartalék csatornán is megoldható az átjelzés.